fredag

Klockan är 10.10
jag är uppstigen
paraplyet, gitarrsträngarna är överlämnade och den muntliga presentationen av kommande fjällvandring är utförd!
pappa fyller år.
min farbror dök upp 9.10
åkte från stockholm halv fyra och värkar väldigt pigg. haha
det är fint väder, kallt.
tove sover och jag har tråkigt.

undrar om någon vet vart man kan få tag på en bibel.
nejnej, inte en vanlig bibel utan en där man bekänner saker för sina vänner.
saker ang sitt s*xliv.
mycket bra artonårspresent har jag kommit på.
har lovat att köpa en till madde men vet inte vart man kan hitta.
(hon läser väl säkerligen detta men skitsamma).

nu vill jag få komma in i badrummet för att borsta tänderna eller åtminstånde hämta tandborsten.
men chansen att jag ska få det är mycket liten, hur bra tajming jag än har.
måste duscha med. det är väl bäst att vänta till sist så hålls stämningen för hoppningsvis tämligen hög.

puss så länge : )

Kommentarer
Postat av: maja

den finns på raglady på torget och på lagerhouse i stan om jag minns rätt, men ragady har den iaf.
puss

2008-01-04 @ 11:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback