Grattis MAJA och blurrblurr

Hur kommer det sig att vår samhällslärare ger oss två exempel på källor till ett arbete?
nejnej, jag menar egentligen hur kommer det sig att den ena är på FRANSKA??
hmm.. tror david på allvar att vi kan franska flytande?
what is the grej?

jag har förövrigt insett att jag HATAR när någon vill ha datorn när jag sitter vid den.
jag bor nämligen i ett hushåll med totalt tre pers, fyra ibland, och  EN dator!
hur tänker pappa?
tror han att jag ska klara av att motstå frestelsen att skrika sugga till min syrra när hon tar datorn när jag går ner för att dra på mig ett par brallor?  Grrrrr!
att jag sedan smäller igen dörren när hon kallar mig känslig och lättirriterad gör honom chockad..
HUR KOMMER DET SIG? jag fattar icke.
därför sätter jag på dålig musik lite för högt och låtsas inte höra när någon vill mig något.
speciellt inte då mamma försöker övertala mig om att hon har bästa lösningen på hur jag ska planera mitt liv!
PALLA
det slog mig nyss att jag ska stå på isen sju timmar i sträck i eftermiddag/kväll.
herrenadå.
aja, det går nog.
annars överger jag ida innan vuxengruppen  ; )
fast vi ska ju försöka ge den gruppen ett namn idag.
hm undra vad det bli.. vi har iaf några namnförslag.
ingvar är vass med fyndiga teamnamn!!

duschade lite länge imorse..
det hör liksom till på onsdagarna.
så otroligt skönt..
man behöver det för att vakna..

snackade med staffan på msn i ca många timmar igår.
vi kom fram till att vi är lika på hela två punkter..
varav den ena är att vi båda är ganske puckade.. hahaha.
sant! 
image229
nu va jag väl snäll när jag blurrade din mailadress lite? :P

Ha en jättebra onsdag!
pussar!

Kommentarer
Postat av: sofia

det ska bli spännande o höra va vuxengruppen ska heta ;) PUSS

Postat av: linnea

David är the one and only. du kan inte ha missat att alla tjejer i a:klassen dyrkar honom? han är sådan man önskar att alla var:)

2008-01-16 @ 19:30:43
URL: http://lonneah.blogg.se
Postat av: Madeleine

ville ju gå en promenad ikväll =( aja, ring när du kan! puss

2008-01-16 @ 21:15:15
URL: http://sparkledeluxe.blogg.se
Postat av: Emma

Jag gillar David men denna läxan tar kål på mig!

2008-01-16 @ 22:09:26
URL: http://emmiz.blogg.se
Postat av: Mici

yes, eller hur? ska vi ta och storma svt med skridskorna i högsta hugg kanske?
btw, jag hoppas och tror att jag kan ta mig till mölndal på söndag och checka in er!

2008-01-16 @ 22:28:54
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: Staffan, the one and only!

Jag vill bara informera om att det finns diverse olika översättare att använda när du stöter på en obegriplig websida. Till Firefox finns det minst 2 olika plugins som sköter detta väldigt snyggt. :)

Vad är den andra likheten vi två har? :O

xD

2008-01-16 @ 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback