Ingenting, Absolut Ingenting

..går min väg idag.
jag sket i spanskan eftersom jag igår kväll insåg att ett sju-elva schema inte apssade mitt humör.
kom precis i tid till skolan och hade psykologi, dittills gick allt väl förutom då att emma inte är här 
: (  
på psykologin hade jag och felicia ett trevligt samtal om hur vi uppfattade varandras personligheter.
funderade allvarligt på att åka hem till anna och skita i resten av lektionerna. tänkte igen och kom fram till att det kunde vara bra att gå på engelskan iaf. väl på engelskan fick vi läsa massa skit om litteraturhistorian DÖDEN
nu funderar jag allvarligt på att gå på svenska men skita i samhällen och hänga med gabbi istället.
palla samhäll?
ååh, seeegt
måste till ramberget sen iaf. två timmar grupp.
och sen vidare till scandinavium för extraträning.
dessutom har jag idag glömt mina nycklar och så var det äcklig mat i bamba. jag va ashungrig så jag åt lite iaf. jag fryser halv ihjäl vilket jag troligen får skylla mig själv för. har bara linne på mig.
fan ta mig
åååh, orka!?!?!

pusspuss.. hoppas att alla ni har en bra dag, det är ni säkert värda.

Kommentarer
Postat av: Anton

Anja, det var synd om dig idag tyckte jag
:P, Det var inte din dag helt enkelt :P. inte min heller för den delen^^

2008-01-17 @ 16:55:41
Postat av: linnea

Men maten var inte så äcklig, vi fick ju ost. Och du var dödligt snygg i din outfit, även om du frös:)
peace

Postat av: Anonym

ANJA CHECK IT OUT

2008-01-18 @ 19:18:46
URL: http://antonsamuelsson.blogg.se
Postat av: Gabbi

Sötis.. Vi hade ju det mysigt. Å du måste vara dina små lärlingars stora idol, så de måste ha tyckt att det var underbart när du kom. Man måste träna ifall man skall vinna guld, jag accepterar inget annat än ett sådant nu när jag kommer å tittar på sönda. Jag tror på mig. Promise?
Pusspuss

2008-01-18 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback