jag såg

det har varit en lång dag.
upp klockan tio i sju.
hemifrån tio över och hem tio över sju (tolv timmar senare)
nu har jag ätit middag, pluggat natur (alldeles för lite) och tittat på sammandraget.
Konståknings EM.
fasen vad spännande det var.
adrian var värd placeringen över kristoffer men båda åkte fruktansvärt bra.
Sexa och sjua slutade dem!!  : )
detta betyder att sverige har TRE åkare med nästa år!!
så stolt att tillhöra konståknings sverige på ett hörn!



påväg från bussen (åter igen) så såg jag något för första gången.
jag såg en fallande stjärna!
jag önskade något, för bara mig.
sket i alla killar denna gången.
killarna hör till klockönskningarna.
inte till något så vackert som en fallande stjärna.

puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anton

GUud, naturen är så jobbig.. Men som tur är kan jag den hyffsat.. Är också glad med dagens internationella resultat ^^

Ses imorgon Anja :D

Postat av: Caroline

gulligt med stjärnan anja =D

2008-01-26 @ 00:04:53
URL: http://www.metrobloggen.se/carolineeond

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback