jag sitter fast!

kommit hem från ishallen. grupperna gick bara idag. fast killarna var svårmotiverade.
tänkte titta på handboll lite innan konståkningen började men fastnade totalt!
Sverige vs Norge.
en mycket viktig match för Sverige.
efter sextio minuter var det oavgjort (trots sjumålasledning till sverige i början av andra). det blev förlängning två gånger. hade hjärtat i halsen och skrek lite efter varje mål.
Sverige vann och jag missade halva Victorias långa. missade förövrigt hennes korta igår med.. :/

hahaha, sorry för mina bajstråkiga blogginlägg.
nu har jag engelskaångest.
prov på måndag och jag kan ingenting.
aja. det går som det går.

Jag älskar iaf Bert (serien)!

nu ska jag titta på resten av damerna och fundera ut något roligt att skriva om ikväll.
ikväll blir det hemmakväll framför tven tänkte jag. någon som vill ändra på det?

massa pussar!

PS. dagens citat ang det stundande gymnasievalet: Om de hade lagt lika mycket energi på studierna som det gör med valet så hade det varit jättebra!

Kommentarer
Postat av: maja

men svergige vann ju inte alls ? var iaf va fredrik sa till mig..

2008-01-27 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback