Nål, Tråd och Säkerhet

nu har jag pluggat lite   : )
Märk ordet lite
har börjat plocka fram saker som ska med till dagens besök i tuve.
klänning, strumpbyxor (dock ej framme än), nål, tråd, sälerhetsnålar (om det är några som inte har så tar jag med en del extra.), tar med kameran (så elin kan få se en bild på de turkosa skönheterna).
plus de ordinarie grejerna då. 
En vecka kvar till tävling.
MY GOD!
två träningar.
hur ska detta gå??
(Se svaret på söndag i Åby ishall)

nu vet jag inte vad jag ska skriva här mer..
ha en bra söndag allihopa

pusspuss

Kommentarer
Postat av: maja

det känns sådär :S
tur att det är lång träning idag !

2008-01-13 @ 12:13:18
Postat av: elin e

det kommer att gå jätte bra i möndal ska ni se :D

2008-01-13 @ 12:17:52
Postat av: Madeleine

vad fin din blogg blivit =) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback