Natt

SVTs textteve stod på,image220
den klocka vi litade på mest.
champangen var öppnad, efter många om och men.
tur att vi hade fem minuter på oss kan jag säga!
champangen var upphälld.
vi räknade ner.
sa gott nytt år och skål.
gav varandra en kram och smakade på bubblet.
japp, svårare än så var det tydligen.
sedan var det 2oo8
nollåttornas år.
bästa året hittills?
JAPPSAN!
två nyårslöften har jag.
lätt att jag kommer glömma dem till nästa år men skit samma!
Vad kommer då hända i år?image221
några saker vet jag iaf:
Tävling i januari
stockholm i februari
konståknings VM i gbg i mars
april?
frankrike i maj (?)
skolavslutning i juni
utförande av pappas ännu icke överlämnade födelsedagspresent och tågluffning i juli, augusti.
börja med projektarbete i september
plugga häcken av sig i oktober och november
chilla och leka i december.
Oj, fan vilken bra planering!
bara april som står öppet för förslag, någon som vill image219fika då?

nu ska jag åka till ruddalen, tro det eller ej, med sofia.
: ) 

PUSSPUSS!







låt manu chao bli årets mest spelade artist! 






Kommentarer
Postat av: sofia

yeah, mysigt med skrillor sådär halvbakis :) o hoppas du kom hem ordentligt. när ja kom tll musikvägen kom en tutandes bil förbi med två vinkandes barn inkl. en mamma, guess who :P föresten så fikar jag gärna med dig i april ;)
ha en fortsatt bra kväll så ses vi imon. älskar dej toppen anja

2008-01-01 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback