nya lösenord och cookie

det är redan mörkt.
lördagen håller på att ta slut.
har nya lösenord pga intrång på bdben.
ska åka till mina kusiner om någon timme.
borde hinna vila först.
är ganska slut..
har bara varit i ishallen idag, men ändå.
haft veckans godaste fika.
vad skulle man göra utan den?
imorgon ska jag plugga.
engelska, samhäll och spanska hade jag tänkt.
måste börja plugga engelska grammatik.
har som plan att överaska på provet om några veckor.
har skrivit ut listor och närvarokort för alla mina grupper och fyllt i namnen.
har också sytt fast axelbanden på klänningen.
tack för förklaringen idag  : )
är tränare sju timmar i veckan denna terminen.
det känns ganska lagom.
har satt mig i en nightwish period nu.
detta efter att ha blivit hemskjutsad av idag i onsdags..
: )
kollade på let's dance igår.
har bestämt mig att den dagen jag går av isen så ska jag börja med standarddans.
det verkar så himla kul.
får väl hitta en villig partener först.
ha en fortsatt bra helg!!

puss

Kommentarer
Postat av: sofia

jag fattar nada på klänningen....:/ hoppas du hjälper mig imon...ha en bra kväll ! puuusss

Postat av: Emma

Jag vill cokså börja med standarddans, åh önskar jag var proffs på det

2008-01-13 @ 21:46:09
URL: http://emmiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback