pimpmobil packar pennor

Skola skola skola..
segt som fan trots dagens ljud och text.
fast textkommunikationen var helt okej idag.
roligt när man får använda sin fantasi!
tänk på det alla ni ambitiösa EoVare  : P
palla FN-rollspel och Europaarbeten..
haha ok, förlåt alla josare, spär väl antagligen på rykterna om att vi är svaga studenter som leker oss igenom vår viktiga skolgång.. Hm. men det är inte sant, vi är bara inte lika torra och pluggiga som ni  : P
vi tycker om att ha roliga lektioner, vi tycker om att vara våra egna. vi tycker om journalistik och samhället..
image228
oj vad detta blogginlägget spårat ur, det var inte alls meningen att jag skulle trampa en stackars EoVare på tårna. hehe.. 

skulle bara berätta om mina grymma texter som jag skrev på lektionen idag.
de som fick rubrikerna   MANNEN SOM VILLE BSTÄMMA ALLT och SJUÅRIG FLICKA UTSATT FÖR VARGANFALL.
den första var en sagoparodi på Sarkozys nya äktenskap(?) och honom själv och den andre var sagan om rödluvan förvandlad till fängslande nyhet.

skulle också berätta att jag helt random (älskar det ordet, men vem har jag fått det ifrån? madde?) nyss pimpade min mobil och blev riktigt nöjd. dessutom ville jag delge er att jag blev nobbad en kaffe med sällskap efter skolan men tog suget i egna händer (misstolka ej) och köpte en (kaffe) på 7eleven strax innan jag av händelse träffade Alice. Nice : ) 

he en jättebra kväll

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Staffan, the one and only!

Anja... OMG! Detta var det bästa blogg-inlägget jag läst!! Det verkar som att min konstruktiva kritik har hjälpt något oerhört! :O GRATTIS TILL SEGERN!

Postat av: Anonym

Btw, vem var människan som dissade fikan? :O

Postat av: sofia

vi ses imon :) puss

2008-01-15 @ 23:31:27
Postat av: linnea

men anja... FN-rollspel och europa-arbeten är väl meningen med livet? eller...?

2008-01-16 @ 11:42:46
URL: http://lonneah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback