pissväder

madeleine lyckades dra med mig ut trots stormen Tuva.
är det någon skillnad på tjej- och killstormar?
är tjejstormarna agressivare än killstormarna? som pmstjejer?
nu ropar mamma att jag ska sova, det kan hon glömma.
jag är fruktansvärt trött men borde hinna packa iaf liite innan jag somnar iaf.

ipoden är på laddning. den ska va på g i helgen.
tar med bikinin till stockholm.
ska se om jag hittar någon sevärd film med.

kan inte skriva blogg idag, i'm way to tired.

image242
dagens stormoutfit

puss



i spanien kan killar som heter Jose (josef) kallas för Pepe för att Pepe är någon förkortning som betyder typ horpappan. eller nåt.

eh, ja.

och de puta madre betyder ASBRA!
hahaha, lite kuriosa så där på kvällskvisten.

puss igen!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahhahah heter stormen tuva?!?! gulligt värre !!
:) ses imon

2008-01-31 @ 23:52:11
Postat av: Emma

Puta madre Anja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback