Sometimes I am lost in my brain

jag mår illa
vet inte hur jag ska göra
väntar på att tankarna ska tänka klart
ska det hinna bli mörkt?
ska snön hinna försvinna?
kommer jag någonsin få veta?
ska jag behöva gå vidare utan svar igen?
ska det bli lika svårt?
tankarna knakar svagt.
jag känner det.
hur kommer man fram till något.
hur lång tid tar det?
är man sedan säker?
kan man någonsin bli säker?
var det bara lögner?
såg jag inte igenom?
im lost in my brain.
just let me go away.
det är så svårt.
behöver inte detta  nu.
behöver lugn.
tid.
fråga, svar
fråga, svar.
kalla händer.
blött hår
mörker
blommor
kyla
snö
det behövs tystnad för att få ljud.
kadisch.
salt vatten
skolågest
ljus och mörker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback