staffan klagar

okejokej,

jag kanske har en tråkig blogg.

men vafan ls inte då.

jag vet att jag inte kan skriva intressant, men som sagt jag har inte tvingat någon att läsa om min självömkan osv.

anjavanja.blogg.se är ett fjasko!

kanske ska ge upp.

stänga ner bloggen, glömma att den existerat.

bara för att staffan klagar.

eller nä..

staffan behöver inte läsa om han inte vill.

han kan göra något vettigare med sitt liv och så kan ni som vill och inte störs av mina iblnd halvdana blogginlägg fortsätta läsa.

fast det är heller inte för er jag skriver.

det är sant, jag skriver för att jag själv ska må lite bättre, bli av med llite skit som finns i mitt huvud, dela med mig av den skit som jag inte orkar bära på själv.

när man inte mår kass är det svårare att skriva intressant.

det är sant.

och idag mår jag inte kass, jag mår bra.

det var sol och jag lyssnade på slagsmålsklubben.
det var helt enkelt en rätt go morgon..
i eftermiddag ska jag ha spanskaredovisning som kommer gå åt helvete

skit samma.
nu drar jag puss och hejj!!
<3


ha ett bar liv staffan!


Kommentarer
Postat av: linnea

well, jag finner din blogg roande. Och staffan ÄR ju onekligen en mansgris så... whatever? keepongoing!

Postat av: Caroline

wtf varför bitchar staffan om din blogg?? ja läser den juuuu

2008-01-14 @ 20:48:53
URL: http://www.metrobloggen.se/carolineeond
Postat av: Staffan, the one and only!

Linnea: ditt backstabbing svin! :O Jag är väl ingen mansgris? :( Nu blev jag ledsen på riktigt. Att bli kallad mansgris av dig är typ som om Påven skulle bannlysa Gabriel. :S

Anja: Jag ser inget problem i att jag kommer med konstruktiv kritik som ett led i mitt fruktiga arbete här på jorden att vägleda dig till att skriva den ultimata bloggen? Men så som du resonerar kanske jag lika gärna ska ge upp.. Din blogg är nog dömd att gå under trots allt.. Det fria ordet har tillslut tystats av krevaderna från feminismens främsta led.. Vive le revolutione!

2008-01-14 @ 22:43:57
URL: http://silentzzz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback