tjolahopp

vad väntade jag mig av min fredagskväll förutom då att bli mätt?
NADA.
var på indisk restaurang med min familj och MÄTT blev jag.
de andra också.
trots det kunde vi ju titta en gång till i menyn.
bara för att se vad vi skulle tagit OM vi inte varit så förbannat mätta.
det hela slutade iaf med att vi satt där och kämpade i oss varsinn efterrätt.
jag år kokosglass och mangosorbé.
: ) det är min melodi det!
kvällen bjöd inte bara på god glass och stark lammgryta också på fin utsikt.
satt och tittade på TRE mycket fina pojkar som satt i baren..
herrenadå säger jag bara, TRE!
och de var alla vänner. tur att man inte hade dem som vänner vem skulle man då satsa på?
dock var jag väldigt irriterad på min familj under större delar av kvällen.
skönt då att tove åker till umeå imorgon och att mammas och pappas resa till secilien nu är bokad!
den veckan, i slutet av april kommer bli heaven!
sist men inte minst så hittade jag 248 idag! ett nummer närmare läkerolen

image230

By the way.. hur gör man kokosglass?

pussar

Kommentarer
Postat av: sofia

helloo my dear :) låter mums med indiskmat asså!! kan samtidigt passa på o berätta att det var ett x antal snygga hockeyspelare i ramberget idag ;) ses imon. loooove ya !

2008-01-18 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback