Blå himmel!

klockan elva imorse ringde jag staffan.
jag visste att jag skulle väcka honom och så var det med.
han blev inte glad och var snabb med att lägga på.
aja..
man kan inte förvänta sig kärlek vid alla tillfällen ; )

strax ska jag åka till stan och träffa linda :D
fika och promenera ligger på schemat och det känns väldigt bra.
varför ses vi så jäkla sällan??

ikväll ska jag hälsa på hos ida.
ska ta med mig en blomma (en så länge bara blad) som inflyttningspresent!

det är sommar ute igen och jag är väldigt glad!

hoppas att ni får en bra dag i solen, ta vara på er!


K Ä R L E K

Kommentarer
Postat av: Staffan

Du får visst kärlek vid alla tillfällen av mig, bara att den tar sig uttryck på olika sätt. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback