Dagens fundering:

Är vanligt och normalt samma sak?

Kommentarer
Postat av: sofia

väldigt bra fråga...ska sova på saken faktiskt...kan meddela samtidigt att jag kom in på skolan ;) hoppas vi kan höras snart. ÄLSKAR DEJ ANJA !!!

2008-07-10 @ 22:28:22
Postat av: Majset

Det är VANLIGT att jag försover mig

men är det NORMALT?



Var det en bra förklaring?

Är det en förklaring?

2008-07-10 @ 22:38:57
Postat av: sofia

bra förklaring maja! men o andra sidan, det som är vanligt för en, kanske är normalt? det som är vanligt kanske är normalt. o det normala kanske är det vanliga. eller vafan....jag kommer inte på nått vettigt, ska försöka tänka på annat nu....hmm, undra vad som händer om man knyter en ballong på en fiskmås :D HAHA älskar dig

2008-07-11 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback