Fuck it.

Fan förlåt.
jag kan säga så jävla mycket utan att fatta att jag sårar. blä.
ska bättra mig.

det har varit en konstig eftermiddag/kväll.
har varit jättehungrig, frusen, trött och allmänt jävlig.
nu har jag ätit middag, umgåtts, ätit äpplepaj med vaniljsås och mår bättre.
är dock fortfarande ganska frusen.
det är en tänkarkväll ikväll. men det funkar.

har fortsatt bearbeta min projektarbetesplan och har fått bra respons av syrran och staffan.
det känns stabilt som fan.

sofia smsade. ville ha min adress. jag saknar henne så sjukligt mycket. fuck, varför skulle just du flytta?
just nu.
jag ska ringa dig en dag, snart. lovar!


skulle träffat maja idag, ville massor men..
planerna ändrades. jag håller tummarna för att det ska lösa sig!
heja, heja!

det hade varit en ensam sommar om jag inte haft staffan, tack för att du finns!




Kommentarer
Postat av: Staffan

Vaddå "ensam sommar"? :O Om jag inte hade funnits i ditt liv slår jag vad om att du hade hängt nere i kajutan hela dagarna och raggat blonda skärgårdsungar dagarna i ända!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback