har inte hittat 300 än men snart är jag där!

Det är varmt, varmt, varmt. det är bara varmt.
det är skönt..
det är inte skönt.
det var ca 0 folk på järnhälsan så det gick fort att få andra receptet på vaccinet.
skönt.
jag har gjort andra bra saker med. ringt ett samtal jag oroat mig över i nästan ett år.
dessutom har jag gjort äpplekräm som står på svalning.
pallar inte varm mat nu.
jag vill åka båt men det är dåligt med bensin så det ska jag inte göra.
funderar på att fråga elin om hon vill bada..
hon har säkert annat för sig.
ikväll ska jag bara vara hemma och umgås med min mamma.
det ska bli väldigt skönt.
staffan ska ut med sina vänner. han skulle tydligen ner till olle och sparka igång honom vid fem för at kunna komma iväg runt åtta. hahaha.. det finns ingen som olle!
jag vill baka hallonpaj, måste leta hallon..
i frysen.
skulle lätt kunna bosätta mig där ett tag.  



jag och staffan åkte båt igår! <3


puss på er

Kommentarer
Postat av: Staffan

Tycker att du borde lagt upp en bild där du ser roligare ut istället. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback