hjärnarbete

sådär, dagens projekt utfört.

har sytt en lång kjol (ca 15 cm nedanför knäna) i mörkbrun sammet.
väldigt vintrig och mysig, väldigt liten i midjan..
får nog skänka den till min kära lilla syster.
inte lillasyster, lilla syster.
jag började med den vid två då solen flödade in i vardagsrummet, nu är klockan tjugo i sju och det har hunnit både åska, blixtra, regna och vara sol igen. nu är det molnigt.

staffan lanar som bekant (kan uppenbarligen inte sluta älta detta) och jag tillbringade förmiddagen med att läsa redan nämnda bloggar (se föregående inlägg) och äta frukost.
det kan vara roligt att ta del av andras liv och upptåg!

även om staffisen lanar så är han världens gulligaste och jag borde helt utan problem låta honom göra vad han vill utan att kritisera ner honom. förlåt, men liiiite töntigt är det. håll med om det älskling ; )



jo! under tiden har jag också kommit på vad jag ska göra för projektarbete! jag hoppas att det kommer bli roligt.
jag ska inte avslöja än..
kan ge er en väldigt långsökt ledtråd.
Mina och Tom!


puss

Kommentarer
Postat av: Staffan

Klart det är töntigt, det är skittöntigt. Men jag får väl lana om jag vill? Utan att jag ska behöva ha dåligt samvete för att jag inte är med dig den här helgen? :/

Postat av: Lia

vad jag önskar att jag kunde sy!

det är så kreativt!

jag tror man mår så bra av det!

2008-07-12 @ 19:30:23
URL: http://lijja.blogg.se/
Postat av: Lia

tack för dina fina tips, anja!:)

2008-07-13 @ 10:49:30
URL: http://lijja.blogg.se/
Postat av: sofia

okej, då undrar jag..är ledtrådarna två förnamn..eller är det mina (mitt) och tom (tomt)...ja ska försöka få mer ledtrådar imon :) looove

2008-07-16 @ 18:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback