mission: reclaim my friends

har inget att blogga om.
staffan är på lan.
vadå tönt liksom?

jo!
jag kan berätta om mitt nya mission!
jag har under två dagar träffat två flickor som jag inte pratat med ordentligt på låång tid.
igår var jag hemma hos madeleine i hennes familjs "nya" lägenhet. (de har bott där i ett halv år men jag har aldrig varit där) skitfint läge på eriksberg. snacka om att man blir avundsjuk..
och idag har jag träffat alice! shit det finns nog inte en så godhjärtat flicka på hela vår jord!
 vi promenerade som jag brukar göra med mina vänner. det var mys men varmt!!

alice och ted som jag med saknar jättemycket!
vart tar allt roligt folk vägen egentligen?


maddepadde i vårt rum på malta


pussar

Kommentarer
Postat av: majsan

jag saknar dig anja.

vi borde ses, vi måste ses

och jag kanske har en plan för en del av sommaren :)

måste bara höra mig för lite.

2008-07-11 @ 23:30:21
Postat av: Staffan

Vart tar alla vägen? Jag finns kvar i alla fall, och kommer alltid finnas kvar. :) Älskar dig <3

Postat av: Ted (som är så otroligt vacker på bilden)

Hejsan hoppsan! Jag saknar dig med anja, alla föresten, jag saknar våran klass och våra goda stunder!!!!!!

2008-07-23 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback