moln igen

Jag skulle egentligen duscha men det var upptaget i badrummet. jag får leta mobiltelefoner istället, har önskat mig en i födelsedagspresent. inte långt kvar nu!! 17 dagar : )

det har liksom inte varit riktig sommar på jäkligt länge nu. inga flipflops har inhandlats och jag går gärna runt i min nya, bruna, vintriga sammetskjol. det är moln, ruggigt, inget regn men ändå. perfekt för filmtittning iaf. jag och tove har sett tre på sistonde: Kid Svensk, Se upp för dårarna och Den nya människan.

Den nya människan var väldigt bra och jag grät en hel del medan eftertexterna rullade.

Se Trailern
Här

ha en bra söndag och staffan lycka till på jobbet!

Kommentarer
Postat av: linnea

aaah.. den nya människan är väl den om svensk psykiatri? Om det är den så är den riktigt bra, tänk bara att det inte är så länge sedan och att utvecklingen inte har gått så fort som vi ibland övertygar oss själva om. Idag använder man inte kliniska ingrepp som botemedel, idag använder vi kemikalier att förstöra människors liv med. Having a great summer are ya?

Postat av: sofia

här i halmstad skiner alltid solen, välkommen :) miss ya dear !! <3

2008-07-20 @ 12:00:35
URL: http://flachson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback