mörkt

Mamma håller på att somna och jag lånar syrrans dator för att slippa sova. vet inte hur det blir inatt vilket känns jobbigt. staffan ville komma hit efter sitt besök på krogen, mamma skulle nog inte bli överlycklig men det får vi ta hand om imorgon i så fall. jag tror ändå inte att han kommer.. skönt det, så slipper jag ta hand om och tycka synd om en bakfull pojkvän imorgon. sorry dear.
jag har tillbringat  min kväll sedan jag klippt gräset och löst en suduko  framför tvn. det har varit skönt och avslappnande men varmt, så som det ska vara på sommarlovet.
det är mörkt i trädgården och jag är rädd at någon av  nissarna eller långskånken ska knacka på rutan.
madeleine berättade en gång när hon var liten att någon knackat på hennes fönster mitt i natten. när hon drog upp rullgardinen stod hennes äldre systers killkompis precis framför henne. jag tänker på det ibland.
just nu.



G O D    N A T T

Kommentarer
Postat av: Staffan

Vilket sött hjärta, har du ritat det helt själv? =) Jag tänkte ta och ringa dig nu. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback