Stjärnvinst!

Igår var jag och staffan på  liseberg.
anledningen var att vi skulle se carl-einar häckner.
det var bra men jobbigt.
bruce var i stan, därav massor av folk på kollekivtrafiken och på utesrveringarna.
partillecupungarna har gratis inträde till liseberg, därav massor av folk på hela nöjesparken.
carl.einar hade årets första föreställning, därav knökat med folk vid scenen.
solen lyste och det var varmt, därav alla göteborgare som passade på.

vi spelade iaf en del. staffan vann stjärnvinst (1980g kexchoklad) och andra pris på aladdinhjulet (150g noguathjärtan). man kan inte säga annat än att jag blev aningen bitter..
som tröst vann jag tillslut förstapris på daimhjulet (400g daim) och kunde gå därifrån lycklig men med skavsår.

gåta:
vem tar på sig klackskor när hon ska till liseberg?

svaret på gåtan finner ni längre ner på inlägget...

jag och staffan kollade in snygga killar och tjejer, de flesta handbollsspelare, jag köpte glass och staffan hade ont i huvudet.
vi pratade om kvällen innan och hade allmänt trevligt.
när staffan började övertala mig om att vi skulle sova hos honom istället för hos mig blev jag aningen putt men lät mig övertalas för den oda stämningens skull.
jag ångrade mig dock när jag insåg att jag inte hade något att byta om till och var tvungen att åka hem i mina onda skor idag.

svaret på gåta är alltså: Anja!

ikväll är det teamkväll hos ida och vi lär bli en liten men tapper skara som tar oss dit i värmen, jag har iaf tur som kan gå, hatar bussar i sån här värme.

P U S S

Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag tycker att det var en väldigt trevlig dag. Slutade fint också. =)

Postat av: sofia

jag går gärna en promenix imon på kvällen...om vädret tillåter. hör av dig om du är på :) älskar daj

2008-07-06 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback