vadå vegan?

Igår fick jag träffa maja. antagligen enda gången innan skolan börjar, men det var fint. finfinfinfinfint till och med! :D
och sen kom staffan också, han hade jobbat och ville ha mat. anja gjorde mat såklart och detta uppskattades. idag har jag bakat "medelhavsbröd", recept från boken "vadå vegan?". helt underbart gott.
måste hem och äta det så fort som möjligt så att tove inte hinner sätta tänderna i det.

jag har inga planer för helgen mer än att jag tänkte bli bjuden på fest men detta verkar dessvärre vara svårt. ska försöka lite till.

imorgon ska jag iaf träffa sofia och tjöta och promenera och fika. eller liknande. kanske även simma i kärras simhall, om det är öppet. staffan ska nämligen träna.
jag och han ska titta klart på pirates trean ikväll och sedan ska iaf jag sova Väldigt gött. jag är sinnessjukt trött.

nu hickar jag.

P U S S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag träffade dig :)

2008-07-18 @ 19:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback