dodis

idag har jag hunnit med följande:
1. Vaknat med staffan
2. Varit på järnhälsan
3. Varit på apoteket för att häma ut vaccin
4. inte vaccinerat mig eftersom vaccinet inte fanns på apotekets lager
5. druckit kaffe på cava, ensam
6. promenerat genom slottskogen till sahlgrenska
7. åkt till skolan
8. rensat ur mitt skåp
9. varit på matten/naturen
10. haft peptalk med emma
11. druckit tre- fyra koppar chocomilk, gratis
12. åkt hem
13. fyllt i och skickat in närvarorapporten
14. ringt frissan och beställt tid
15. badat med tove i ganlet
16. träffat alice på bussen påväg till staffan
17. tittat på fotboll med staffans päron

nu klagar staffan på MITT svenska språk, som vanligt...

puss på er (ej staffan)

Kommentarer
Postat av: sofia

herregud, måste vart den effektivaste dagen ja sett på länge...själv va ja på torget o börja läsa en bok...tyckte ja va effektivt :P älskar deuj

2008-06-10 @ 00:32:02
Postat av: sofia

ja skulle nog oxå gett en IFK halsduk...så att dom mitt i allt tragisk får chansen o snyta sig i den alternativt torka sig efter dasset...

2008-06-10 @ 15:03:13
Postat av: Staffan

Nä men OJ vilken flitmyra!! =)

Postat av: T O V E A R G

STAFFAN!!! SLUUUTA KLAGA PÅ ANJAS SPRÅK! JAG ÄR FAKTISKT NÄSTAN SVENSKALÄRARE SÅ DET SÅ! HON KAN JÄTTEBRA... GRRRRR



puss

2008-06-10 @ 22:32:16
Postat av: Staffan

TOVE!!! SLUUTA KLAGA PÅ ATT JAG KLAGAR PÅ ANJAS SPRÅK! ÄVEN OM DU FAKTISKT NÄSTAN ÄR "SVENSKALÄRARE" SÅ HETER DET SVENSKLÄRARE, SÅ DET SÅ! HON KAN INTE ALLTID JÄTTEBRA... GRRRRR

2008-06-12 @ 17:13:42
URL: http://www.knepet.blogspot.com
Postat av: sofia

hihi krig på anjas blogg :D då vill ja slinka in med ett litet inlägg..LEKA IMON :) älskar dej

2008-06-12 @ 17:23:22
Postat av: sofia

jag igen....har en sak o säga imon ;)

2008-06-12 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback