Fly?

Ja, som sagt så pallar jag inte vara hemma.
jag lyssnar på nightwish för högt mest för att känna mig ändå mindre och mer obetydlig, dels för att provocera. jag har gömt mig är uppe, bakom datorskärmen, under hög musik.
får det mig att må bättre?
nej.
jag har flytt hit.
ska jag fly till staffan?
vill egentligen inte. har varut där två nätter jag blir lite irriterad av det med.
igår satt vi bara och frågade varandra HELA dagen vad vi skulle hitta på.
vi tog en promenad till kärra och hem igen. resten av tiden var vi jävligt rastlösa.

hade jag hittat hade jag fan lätt cyklat till kärra men hur gör man?
jag kan inte.


fastnade i lias blogg
läs den!

lijja.blogg.se

Kommentarer
Postat av: majsan

jag tyckte om hennes blogg jättemycket.

tack för tipset.

2008-06-27 @ 23:51:55
Postat av: Lia

haha, smygreklam!:P



man flyr mycket under stirriga tider och långsamma dagar. hur ser ditt lov ut framöver?

kram

lia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback