Himlen var så stor

Nu är jag hemma.
det har varit en vacker vecka..
det är ett ställe jag inte vill vara utan på sommaren.
järvsö är det vackraste stället jag varit på.
det kan inte beskrivas i varken ord eller bilder.
var där med mamma, pappa och staffan.
fick en paus ifrån m&p under midsommarhelgen, det var skönt.
då var jag och staffan ensamma i vår gamla timmerstuga med alldeles för låga dörröppningar.
staffan slog i huvudet först på lördagen = mycket bara jobbat!
jag har tagit 200 kort, en del finns på bilddagboken.
ett urval om man säger så.
tycker ändå att dem kan spegla vår resa ganska bra.
nu har jag inte planerat att lämna gbg förän jag ska tillbaka dit i augusti. jag får se hur det blir.
det är skönt att vara hemma samtidigt som jag verkligen inte ville åka hem.
himlen är så stor där. jag kan känna mig fri!



jag till och med grät en skvätt när jag vi stod med cyklarna och pratade vid sidan av 90 vägen.. inte den stora då utan den som går längs ån, upp till harsa. vi hade badat i älven då.
jag hade min mörkblå kofta och klockan var halv tio på kvällen.
jag ville inte åka hem.
dessutom hade jag så dåligt samvete för att jag skällt på staffan.
aja. det är sånt som händer.
nu är jag hemma. sitter vid datorn.
har planerat att träffa sofia imorgon.
det ska bli upptäcksfärd i änggården med kaffe!

sedan ska jag våldgästa ida med en blomma som jag måste plantera och försöka få en skymt av belin. jag vill dessutom åka båt men det väldigt blåsiga göteborgsvädret hindrar mig. nu är det sol iaf. borde ju PASSA PÅ  att gå ut lite.

sov inte alls så gott som jag planerat inatt. det var svårt att somna utan staffan och min säng var inte alls så bekväm som jag mindes den. jag drömde mardrömmar om västtrafik och vaknade med huvudvärk. nu är det bättre i huvudet och jag ska försöka slita mig från datorn.

pussar




(ny layout kommer inom kort!!!)

Kommentarer
Postat av: Didem

Oh jag såg dina bilder, helt underbara !

Jag vill också åka båt, vi måste göra en båttur som förra året. Saknar dig anja !!

Take care

2008-06-24 @ 14:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback