Jag vill meeeeeeeed!

Är nyss hemkommen från sofias studentmottagning.
det känns som att alla tar studenten. enligt sara går trean fort.
man får ju hoppas på det. jag längtar skevt mycket!!
sofia var så jävla glad, har aldrig varken sett eller hört henne så som jag gjorde idag.
när hon kom hem skrek hon som en hes, stucken gris i en halvtimma. fan va vi skrattade! :D
sen igår kväll på träningen har hon lett konstant fast hon va allt lite trött där ett tag. alexis tog bra hand om henne och försedde henne med vatten mellan bubblorna. han svepte hennes glas lite då och då när hon inte såg. hahaha! äkta syskonkärlek det! :D



Didem, Alexis och Sofia myste i solen!



GRATTIS SOFIA!!!





Kommentarer
Postat av: syrranoda

GRATTIS SOFIA!! och vilken supersnygg brorsa du har!! :)

2008-06-05 @ 21:03:45
Postat av: sofia

TACK ANJA !!! :D det var så lätt den bästa dagen i mitt liv :D jag älskar dig MASSVIIIS !! och ja, trean går fort !!

2008-06-06 @ 09:23:13
Postat av: Mici

Vad mysigt!! Grattis till både Sara och Sofia, hoppas jag får se er snart =)

Anja, hang in there, trean går riktigt fort, särskilt efter att man fått prova mössan...

Postat av: Mikan

Var kommer Alexis ifrån????



Han e ju het!

2008-06-21 @ 23:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback