Känn dig iaktagen

Iaktaget på spårvagnen:
GLÖM IPODEN! det roligaste att göra på vagnarna så här års är helt klart att iakta turister!
fraser som
Var är vi?
När ska vi av?
Hur stannar man spårvagnen?
Ska jag plinga nu?
Vart ska vi sen?
Är vi på rätt vagn?

är inte helt ovanliga.

dem jag tänker främst på är en mamma med fyra barn i åldrarna 6-13. alla hade fotriktiga sandaler ryggsäck, crocs och gympaskor fastsnörade på väskan och lagom solbränna. det var mycket roande att titta på : )


dessutom är det roligt att titta på folk som håller i en tidning och bläddrar men inte läser eller ens tittar i tidningen. hihi



Anja vill också ha roligt..
staffan är på fest, vill inte ringa mig. han smsade senast:   kiss?. Äpple!
hopp liksom. jag pallade inte svara..
här sitter jag i frölunda och har förbannat tråkigt och staffan är på fest. BALL SOM FAN




om det finns likasinnade i vårt avlånga land får ni gärna slå en signal eller prata lite med mig på msn så att vi kan spy ut vårt avsky mot alla som har roligt tillsammans!



dessutom gick jag genom allén invid heden när jag skulle till pasta +. fastligt mycket minnen därifrån... fy

Kommentarer
Postat av: sofia

svar: ja vet, asså ja har egentligen fett me pengar. men så tänkte ja på de där me miljön o så...så ja stannar hellre här i frölunda. lägger hellre pengarna på paraply o solkräm lixom. tack för idag. älskar dej

2008-06-13 @ 17:09:53
Postat av: Staffan

Nu saknar jag dig så jag skriver här.. Du är lite konstig som ringer och sedan lägger på direkt när jag svarar, sen när ja kommer hem och ringer från hemtelefonen har du stängt av din mobil. :S Har det hänt något? Jag blir orolig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback