Värme och skola går inte samman

Det är fint väder ochh hela skolan är liksom påväg in i en sorts sommardvala. människor rör sig i slowmotion och vill inte infinna sig i vår kvava skolbyggnad mer. katarina och herman sitter i glasrummet och över avslutningssång på gitarr. om en vecka får vi se resultat om de inte gett upp innan dess.
Jag har haft betygssnack och har fått klartecken för ytterligare två VG.
Ball...
Imorgon ska klassen umgås i slottskogen, även det myyyycket ball...
aja.
avslutning snart iaf.
det känns otroligt fint!
sista spanska kursprovet kvar bara. Hörförståelse som börjar om ca två och en halv minut.

Puss 

Kommentarer
Postat av: sofia

kan medela att jag nu förstår närvarokorten så jag behöver ingen hjälp. men taaaack ändå :):) vi ses på...torsdag nästa gång va? LOOOVE

2008-06-02 @ 22:41:48
Postat av: Staffan

Jag längtar efter dig!!

Postat av: syster

var precis i sjön och tog mig ett dopp!

2008-06-03 @ 14:37:51
Postat av: Gabbi

Hej sötnos. Äntligen skall du få lite besked ang. "fluff-färgen". Min lärare hade tydligen köpt det anonymt på sin skola, där det kallades för "puff-färg". Hon gav mig också länken:

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5/main.asp?wwwalias=screentec&gid=188



Hoppas att du hittar någe.

Ses på tors, min lilla gräddmunk. Puss!

2008-06-03 @ 23:06:32
Postat av: syrran

äh. tror jag ska gå och bada igen! ;)

2008-06-04 @ 10:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback