120

Mamma försöker övertala mig att skaffa en 120-säng.
hon är mån om min sömn.
mamma är söt.
ibland.
fast om jag köpen en 120-säng kan jag inte ha 90-tempurmadrassen.
det är synd.
för inget kan få mig att slappna av som tepurmadrasser.
faan.
vet inte hur jag ska göra.



fick sluta tidigare från träningen idag.
vi var bara halvklass där.
ullis kissekatt hade sprungit bort så hon va kvart på landet.
några va sjuka.
andra hade inte hört av sig.
sånt gör mig så jäkla less.
jag va aaastrött idag.
hade lätt kunnat ligga och sova istället för att träna.
jag gick dit. blev ännu tröttare av den dåliga närvaron osv.
nu är träningen avklarad och jag får se framåt.
på ondag är det kanske bättre närvaro.
på söndag ska jag se leon lurje trophy i kungälv (ingen träning)
sen är det VM!
fattar ni?
det är bara drygt EN VECKA kvar!
i hela stan finns det reklam.
jag är heeelt pepp!
:D :D :D



två timmar kvar nu! :O

Kommentarer
Postat av: sofaja

mamma ska gå på invigningen med staffans mor :P höhöhö. ses på tisdag dear

2008-03-09 @ 22:26:45
Postat av: Staffan

Min och sofias mammor äger. Kolla in min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback