8:e mars

en dag på året.
kvinnornas dag.

är resten männens dagar?

orättvist i så fall.

jag är hungrig. ska göra klyftpotatis, steka kött och fixa sås har jag tänkt.
kanske måste bränna en peppskiva att ha på hög volym innan.
när mamma och pappa med vänner dragit kan jag sätta igång.
undrar om det blir någon efterrätt idag.
har varit sjukligt onyttig denna veckan..
ska köra på varannan   : )

Kolportörerna gör mig glad. pepp.
solig musik till tusen!

image269

jag och maja promenerade förut.
myspys men blåsigt.
innan dess var jag i kalla slottskogsrinken.
nu har jag duschat, städat och chillat en stund.
väntar på att staffan ska komma hit.
människan repar ju de sämsta tiderna förtusan!
aja.

måste tillägga att jag blev galet nöjd med min rosa layout!
matchar mina blivande vårskor och känns allmänt vårig!

ha en superbra kväll och HÅLL ER BORTA FRÅN ANDRA CHANSEN!




förövrigt fyller min blogg två år snart! :O 

Kommentarer
Postat av: maja

söt bild.
fin layout.
mysig promenad
:)

Postat av: syrran

nä alla andra dagar är inte männens dagar. men det känns så fan rätt ofta. men vi ses snart syrran. då ska vi hitta på nåt skoj!
kram

2008-03-08 @ 22:09:57
Postat av: sofia

anja, jag tar detta på svenska så det ska bli extra förståligt...vet du hur många gånger jag det senaste gått i änggården själv? o vet du hur tråkigt jag tycker att det är? nu är våren här snart, o j vill oxå promenera med dig! älskar dej

2008-03-08 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback