:/

dagen var underbar.
vaknade i ett annat hus, åkte till ramberget och fick visa mina vänner mitt tredje hem, jag köpte mina fiina converse <3 och åkte hem.
pappa satt i telefon jättelänge. ingenting är som det borde.
jag ringde um. orkar inte gå på informationsmöte på en ONSDAG för att få skaffa p-piller.
kanske borde ringa gyn istället. trehundra spänn dyrare, kanske kan vara värt det. 
har inte tid för sånt nu men det skulle vara grymt skönt att få det gjort.
nightwishs gamla låt lagoon (http://www.youtube.com/watch?v=84kSXkQiUGs) är väldigt bra sånna här dagar.

staffan är en mamut med ETT M, så det så!

ikväll ska jag träffa sofia. kunde inte blivit bättre tajming!
måste få tjöta av mig.

läste om Linn i gp idag.
fyfaan, vad fan är det för samhälle vi lever i?

temavecka iaf. KÄRLEK..
SEX...
skönt att slippa vanliga lektioner!

mascaran är borta. för längesen.
ingen eyeliner kvar.
salt vatten.

skulle ringt staffan, har inte orkat.
inte sen pappa pratat klart med stockholm.
men jag ska, lag lovar!

madeleine skulle jag också ringa. har inte glömt.

skulle skriva artikel med.
fan. hatar EUrollspel.
men går man på isg så gör man.

skulle tagit kort i stan.
på kanalen. på all VMreklam.
det får bli en annan dag.
en annan dag med finare väder.

nu ska jag försöka få mina samtal gjorda.


pusshej


Kommentarer
Postat av: sofia

vi ses snart

2008-03-11 @ 16:18:00
Postat av: Anonym

jag har bara haft sen 2007:)
åååh jag vill komma och träna med er imorgon... villvill! kanske kanske kan men jag tror inte det... men vet du vad? jag tar med mig skrillerna till praktiken så får jag se om jag kommer iväg i tid! När? hmmm...

Postat av: Staffan

Var ju LITE dålig tajming på din ringning om man säger så! :O

2008-03-11 @ 23:53:25
Postat av: Staffan

Fina grejer det här! Kolla in min blogg!

2008-03-12 @ 22:16:07
URL: http://www.knepet.blogspot.com/
Postat av: Gabbi

Du ska faan inte klaga över det där jewwla EU rollspelet! Du går ju i JoS,slappelinje nomber wan! Shape up, LixoM! ;P
Missade jag dina skor idag? I så fall blir jag ledsen, hade gärna spanat in dom..
Glöm inte att det är knytis imorn, kan du ju hälsa Staffan med, 1 st. attribut per person, Gärna läsk!
Vi ses imorgon min underbaraste, om du inte är bortsugen vid det tillfället (herregud, liiite kunde
du väll anträngt dig för att dölja dina kärleksmärken på halsen! Snusk! kommer inte vara tillåtet imorn, ara så du vet! ;) Pusspuss

2008-03-14 @ 17:35:42
URL: http://bellisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback