Fruktansvärt Fula Fanny Försöker Fånga Formidabelt Fin Fisk För Förblindande Förmögenhet

vi hittade på allitterationer på svenskan idag.

sen så fick vi fylla i formulär ang alkohol och drogvanor.
ett påstående löd:
Skolarbetet känns meningslöst för mig
jag svarade Stämmer ganska bra

ska nu börja plugga kemi inför provet imorgon.
FYFAN!
hatahatahatahata!
mamma är dum. vill inte att dom ska komma hem imorgon!
Fyyyy.

jag vill köpa solglasögon och converse.
har NOLL pengar.
måste be pappa följa med och föra över.
HATAR ATT INTE VARA 18!!!


åt helvete med allallallt!




Det var sol idag.
Nu är det mörkt.
Förjävla mörkt.
Förut var det så ljust
allt lös.
Kunde knappt kolla.

Allt var sol,
allt var ljust.
Allt var ljust,
allt var gult,
allt var ljusgult.

Sol,
jag blev bländad.
Tårarna rann,
Solljuset chockade efter vinterns mörker.
Sminket rann iväg.

Nu ser jag igen.
Nu är det behagliga mörkret tillbaka.
Jag kan se normalt.
Skönt.

Jag längtar tills imorgon.
Då blir det bländande ljust igen.
Då rinner tårarna igen. 
Jag blir glad!



hrm.. plugga var det som sagt.

pusshejj!

Kommentarer
Postat av: sofiaflach

Te añoro Anja !!! looove

2008-03-06 @ 22:16:06
Postat av: Gabbi

Ännu en fin, lite sorglig dikt. Skriver du alla själv?
Känns snnars som Karin Boye ligger nära till hands, fast dina är mer tidsenliga..
Ses imorgon sötnos. Love you..
Puss!

2008-03-06 @ 23:10:47
Postat av: syrran

fin liten dikt.. hihi

2008-03-07 @ 09:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback