"Japanerna bara ploppar upp, de är överallt"

Det kommer bli tomt utan ett Scandinavium att fly till. Jag kommer helt klart sakna stol 12 på rad 1, sektion T. En liten del av mig har växt fast där. Nu är det bara uppvisningsgalan kvar. de har säkerligen sparat det bästa till sist men jag har svårt att tro att något kommer slå Brians och Van Der Perrens friaprogram. Jag har idag promenerat med pappa, ätit lunch och nu sitter jag här igen med en stor kopp kaffe! livet kan inte bli mer njutfullt. Det är sol ute trotts at himlen till mesta dels består av moln. Navid och Gudarna gör mig om möjligt ännu gladare. Längesedan jag lyssnade på dem nu. Påskägget är uppätet, bara det äckliga kvar och jag hade sovmorgon imorse! 

image293

Kommentarer
Postat av: andreasanton

Vad kul att du gillade Kalomoira :D

Hoppas att du får ett fortsatt trevligt lov :D

Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback