Två år av bloggande

måste säga att jag idagsläget är hyffsat stolt över min blogg. tycker om den nya layouten och känner att jag inte bara skriver nonsens.
lite backgroundinformation: jag startade bloggen när mina föräldrar var i spanien för att hälsa på min storasyster. jag hade tråkigt och ville/kunde inte sova. då kände jag endast tre bloggare. dels var det Sofia ,min Syster och dels var det Elin. nu har bloggvärlden utvidgats lite och jag har ca 20 stycken mer eller mindre aktiva bloggvänner. dessa finns länkade i min vänsterspalt : )
(om någon annan av mina kära vänner vill bli länkade så är det bara att säga till!)

Sammanfattning

ID:60708
MedlemsnivåBas
Inlägg:309
Kommentarer:441
Bilder:270

sådär ser sammanfattningen ut efter två år som mer eller mindre aktiv bloggare på domänet anjavanja.blogg.se

den 10:e mars klockan 00.00 publicerade jag det första inlägget. inlägget handlade om att jag saknade två av mina närmaste vänner, tove och sofia. ni kommer för alltid finnas i mitt hjärta!
den första bilden jag publicerade var på ett gäng blåbär nära min sommarstuga i järvsö.
igår gjorde jag paj av bär från samma ställe.
sofia var först att kommentera strax därpå var elin och tove.

nu ska jag sova!
hoppas att ni haft en bra kväll pussar

jag får se hur långe till jag orkar hålla bloggen uppe. jag stör mig lite på att det har blivit en sådan modegrej.
till exempel har jag ratat fejsbok, har inte sett hela sagan om ringen och så vidare...

aja, strunt samma, så länge jag har något att skriva om så tänker jag fortsätta! : )
det spelar faktiskt inte såå stor roll om jag har många läsare. mitt mål är inte att ha den mest lästa bloggen i sverige. jag behöver bara (som jag skrivit innan) få ur mig lite skit som finns i hjärnan, dela med mig av min ångest osv.


Kommentarer
Postat av: majsis

samma här.
känns skönt att skriva sig lite ibland :)

Postat av: Elin

Men va? har du inte haft bloggen i ett år bara? som moi???

2008-03-10 @ 21:21:02
URL: http://belin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback