vafan liksom

igår hörde jag följande mening i sal 24:
Du har inga skor på dig, sexuella trakasserier!

bara sådär liksom.. fattar ingenting. jag går i en skum skola.
haha



på kvällen hade jag finbesök.
fick träffa emmas oscar vilket var ett rent nöje!
han ville veta alla konstiga detaljer om emma som jag och staffan kunde erbjuda.
vet inte om vi kom med så mycket saftigt, förutom det där med hur emma låter när hon skriver prov då. det är faktiskt jävligt roligt!

ikväll ska jag och staffan tjocka oss med mäktig chokladpudding med inbyggd sås recept från stora vegetariska kokboken.

imorgon har jag ledigt från isen och funderar på att bara chilla i hemmets trygga vrå.

mamma och pappa är borta ett tag till vilket känns gudomligt skönt!
tove fyller år imorgon : )
du ska få present ^ ^,

pusshejj

Kommentarer
Postat av: Elin

blu, ingen fara
på nationalsången mem B-sviken blev jag! hahaha, ni får vara statister istllet i vekcan hade jag tänkt. ohja! puss

Postat av: sofiaflach

hola!! mi nombre es sofia. me gustaria verte otra vez. andar? vamos a la playa? PRONTO!! nos vemos. hasta luego /puss sofia

2008-03-03 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback