Vilket schlagerliv

mycket extra tid. så sjukt skönt!
min buss går inte förrän om tjugo minuter.
jag har varit klar en halvtimma.
ombytt, sminkad.
ska hem till Gabriella och se schlagerfinalen.
fy.
jag gör det för gemenskapen.
kan ju inte dissa sina vänner allt för mycket.
trots deras dåliga musiksmak.
:P
jag har iaf gjort kladdkaka.
ska köpa en påskmust att ta med också.
lite ska man bidra med när det är knytkalas!
jag ska ta med kameran med.
så förhoppningsvis så kommer det upp bilder här så småning om.
: )
imorgon är det leon lurje i kungsbacka.
vilket innebär att jag ska kolla på ungdomslag från hela världen!
sedan börjar Konståknings VM.
jag har tio biljetter.
någon som vill ha till tisdag eller onsdag på dagen så får ni höra av er!
jag säljer billigt!   : )

image272

hoppas ni får en jättebra kväll och söndag!
nu ska jag snart börja dra mig.


PUSSISAR!

Kommentarer
Postat av: majsan

najs.
ha en bra kväll. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback