Anja drömmer sig bort

shit vad lycklig hade hade varit om det stått en askeladden 525 excel
i trädgården imorgon bitti, om jag sluppit gå på begravning, om jag och tove hade haft råd att gå på festival i spanien och om staffan varit här!

jag hade varit grymt lycklig om det dessutom varit fred i världen och om mina vänner och familj mått exemplariskt bra och varit lika lyckliga som jag!

egentligen är jag lycklig men en egen båt att förstöra naturen med hade ju fasen intevarit fel. askeladdenbåtarna tilltalar mig verkligen. här är en bild på drömmen : )

image327

puss på er alla och hoppas att ni pluggar duktigt.

(imorgon åker jag till stockholm)

Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag sa ju att det skulle kännas bättre, visst gjorde jag! :D

Känner mig lite dissad dock för att du klämde in mig allra sist så där på slutet.. :( T.o.m efter en spansk jävla festival!! ;'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback