finito

Sådär. nu orkar jag inte plugga mer matte.
har räknat 15 tal på jag vet inte riktigt.. en timma tror jag.
nationella på torsdag. drömde en skev dröm om det idag.
himlen är sjukt vacker och jag kan lägga till att jag har fyndat denna helgen!
köpte bh och trosor på hm för 49.50 (REAREA OCH KÖP TVÅ BELTALA FÖR EN) aaah shit pommes liksom!
dessutom köpte jag ett finfint nagellack för 12.50 på lindex : D
har liksom blivit lite avundsjuk på majas och sofias fina!
Förutom det köpte jag åtta rosor men fick betala för tio!! vad va det?!?!
man vafan det är du värd, trots att du var sur i telefonen. : (


nu borde anja ta en lång promenad så att hon inte vaknar med spring i bena klockan fem som härrom natten. fyfan det va pain! som tur va så sov jag hos staffan då. även han hade spring i bena så efter att jag varit uppe och borstat tänderna kunde jag språka lite med honom med fågelkvitter i bakgrunden! najs värre ju!


men nej. känner jag mig själv rätt så kommer jag stänga av datorn, äta lite choklad och sedan tjöta med pappa en stund innan jag nanar. måste passa på att umgås när han är hemma ju. : )

innan jag stänger av datorn vill jag bara slå ett slag för särskrivningsregeln!!!
ok, mina texter är inte heller perfekta (synnerligen inte på bloggen) men det finns så många som är värre! SLUTA SKRIVA ISÄR HELA JÄVLA TIDEN!

puss : )

Kommentarer
Postat av: linnea

"hej jag måste liksom bara beklaga mig" nationella är på min artonsårsdag:S

Och ang. särskrivning, jag ogillar också det men time to time så gör man misstag. can you forgive me? pleeeaaase don't hate!

Postat av: sofia

du syftar kanske på att jag inte kan de där med särskrivning o då vill ja bara säga två saker:
ett: jag vet inte vad särskrivning är.
två: jag tycker särskrivning är ett jävligt fult ord.

sov sött o vakna tort. kärlek

2008-05-04 @ 22:09:23
Postat av: majsan

håller med dig till tusen. särskrivning är inte okej och deet är något som jag stör mig på oerhört. egentligen så stör jag mig på allt felskrivining men mest på särskrvning ( hoppas för guds skull inte nu att jag själv gör särskrivningar, då får du säga till mig)
Lycka till på nationella. själv har jag tre prov denna veckan. jag är lycklig.. not.
Men jag är lycklig med dig och snart vill ja gå på promenad med dig, vill du?

2008-05-04 @ 23:11:14
Postat av: Staffan

Hejsan hoppsan! Tänkte bara höra varför cp-sidan aldrig "kommer ihåg" mig fastän jag fyller i "Kom ihåg mig"-rutan varenda gång jag kommenterar din blogg. Irritation på hög nivå!!

Gratulerar till de grymma fynden! Jag längtar till danmark! xD När anländer fröken till skolan imorgon? Saknar dig. :( kisses

2008-05-04 @ 23:47:46
URL: http://www.knepet.blogspot.com
Postat av: Emma

Ojojoj har Emma missat ett sånt fantastiskt erbjudande på H&M, finns det kvar tror du? Har äntligen fått träffa mr O idag...är så glad nu! :)

2008-05-05 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback