Franholmen

Idag blir det skärgård för hela slanten!
men vi börjar från morgondagen...

Efter skolan igår mötte jag Sofia, Didem, Lotta och Karin i Nordstan. de hade varit vid munkebäck och svettats ihjäl så de köpte glass.

senare åkte vi till Sara som tagit studenten : )
Hon var glad och gullig, vi blev mycket imponerade av hennes strasssiffror bak på mössan som bildade året 2008! himla tjusigt måste jag säga!
vi överlämnade teamets present som höll på att smälta och åt buffé och drack kaffe.
Didem och lotta hittade även till vinet :O
jag fick träffa linda (och kenny) och livet var allmänt trevligt.

På hemvägen följde jag med sofia till torget för hon skulle köpa avslutningspresent till de små.
Det blev en glittrig penna var och lite godis.
blev det uppskattat fia?

Staffan kom hit vid halv nio och jag var hungrig som ett djur. därför gjorde jag kladdkaka och nudlar med Anjas Pesto (vill ni ha receptet är det bara att fråga!)
jag åt och blev genast mycket gladare!

sen så somnade staffan. så jag gick också och la mig, klockan var då halv elva.
klockan fem på morgonen går atffan upp för att besöka toan eller nåt och upptäcker att han sovit med kläderna på. det visst ajga hela tiden att han gjort, hahaha.
iaf så klädde han av sig och somnade om.

jag vaknade halv nio imorse och hade spring i bena så ag gick upp, åt frukost och la mig en stund i solen.
jag gick in igen för att leta upp en till flytväst för kommande båttur, hittade ingen och hamnade här.

Klockan ett ska emma och oscar komma och vi ska åka till typ franholmen och äta lunch och chilla! :D
det ska bli himla mysigt om pappa bara kan komma iväg till affären och köpa det som behövs till lunchen.

Aja, ikväll ska jag och staffan till kärra och träffa hans polare. blir jag ensam tjej igen tro??? spännande!!!
får hoppas att moa och ammie kommer med så jag får  lära känna dem lite bättre.

Imorgon har jag planerat at genomföra mitt livs första gympass.

det kommer bli himla spännande! jag har alltid varit värsta motståndaren till gym men staffan har överatalat mig och jag känner mig faktiskt riktigt pepp!

nu ska jag nog försöka väcka el chico pelirojo..

PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

oh det verkar bli en toppen helg detta för dej :D du, ja skickar ett brev på posten nu. jag vill att du ska ha studentinbjudan ändå även om ja vet att du kommer :P skickar me lite annat kul med..hihi..älsar dej mest !!

2008-05-31 @ 11:32:24
Postat av: Emma

Väldigt trevlig dag måste jag säga. Har dock bränt mig på benen, jaja... ses på måndag, snart är skiten slut!

2008-05-31 @ 22:31:50
Postat av: Staffan

Mycket lyckad helg som sagt! Som Emma säger så är skiten snart slut också! :P Det känns ju grymt bra, längtar som fan till lovet och att mysa med dig i Järvsö!

Postat av: Linda

livet var riktigt trevligt ! Nästa år är det du sötis ! Pusss

2008-06-02 @ 18:43:40
URL: http://lindaspeaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback