hungjig

pappa väckte mig halv tio.
HALV tio. när blev jag tvungen att gå upp en halv timme tidigare på mina lediga dagar? fyfan. dålig stil! aja. så nu har jag varit vaken en timma, uppe en halv ungefär. jag har inte ätit frukost än vilket innebär att jag är hungrig. vill vara hos staffan och äta hans familjs goa frukost. meen, vi har mycket plugg att göra och har inte tid att ses. staffan har dock tid att svara på meningslösa quiz på bdb och jag har tid att läsa dom. det kallas desperata försök att slippa plugga. jag läste iaf lite i min svenskabok när jag låg och drog mig. har nu läst 49 av 114 sidor. boken ska vara utläst torsdag vecka 22 vilket innebär att jag helt klart är på banan. 

nu måste jag äta frukost för att sen kunna börja med samhällen.

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Staffan

VA? Är Hemsöborna bara 114 sidor? :D Faaan jag skulle också valt den boken! xD Iofs säger du ju att den är jävligt tråkig så det kanske är bra att ja inte gjorde det ändå.

Postat av: sofian

ses ikväll ängel !!

2008-05-14 @ 16:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback