Korkad

 Dagens sanning: allt är relativt

nej jag orkar inte blogga egentligen och det för att jag fortfarande har det jävla samhällsarbetet framför mig. måste skriva klart resultatdelen idag. så att jag kan skriva analysen imorgon och på torsdag. onsdagen ska tillängnas helt andra saker. idag blev det nämligen officiellt att jag och staffan ska åka till köpenhamn på onsdag. då bara över dagen. bara för att ha det myspys och såklart för att än en gång bräcka emmas och oscars tre månaders dag! MOHAHAHAHHAA! vi är så onda!
vi åker med bussen klockan nio på morgonen och kommer till centralen vid halv elva på kvällen. det kommer bli mycket bussåkande och promenerande, det kommer bli myspys!

idag har jag betat av två av vårens jobbiga skolsaker nämligen spanska kursprov samt naturredovisning, det förstås! vi har ju lämnat in matten med. detta betyder att jag bara har ett spanskaprov, escuchar, engelskapjäs och samhällsinlämningen kvar!

dessutom måste jag fråga Sofia hur det går med platespottingen!?
jag ska nu hitta 285 men gissar att du är hack i häl. tusan!
vi har en liten intern tävling tillsammans med maja, som faktiskt är sjukt kass på att spotta bilnummer. vi kör försten till vårt nästa hundra tal= jag ska hitta 300, sofia 200 och maja 100.
jag hoppas att elin fortfarande håller på nere i kalmar, hur långt har du kommit?


Jag gissar att staffan kommer klaga på dagens blogginlägg men det får han väl göra då. han bad mig att skriva, jag har inget att skriva om men kunde iaf underhålla er liiiite..
Staffan nu måste du plugga, kom ihåg att du ska sova inatt så att du är pigg imorgon!

puss på er alla nu ska jag plugga samhäll!





Kommentarer
Postat av: ElinBelin

det går sjukt långsamt! såååå långsamt! men jag är på 411. Den bilen VET jag vart den är men jag har ändå inte tittat på den, mitt engageman börjar avta haa. men det kan bero på att jag går överallt nuförtiden så jag orkar inte vara överallt hela tiden... menmen...

Postat av: sofia

för det första, gud va fin din kommentar var. jag förtjänar det inte. men lovar att ja ska le mer! sen nummer två, jag VÄGRAR säga vilket nummer jag är på...(obsobs det betyder inte att jag ligger efter..) ÄLSKAR DEJ ANJA !!!!!

2008-05-26 @ 19:21:11
Postat av: maja

kan "stolt" meddela att jag nu ska hitta 45.
de går sakta men säker framåt
och den som spar han har :P

2008-05-26 @ 20:13:11
Postat av: Staffan

Varför skulle jag klaga? :O Detta var det bästa jag läst på länge! Långt och ganska innehållsrikt ändå ju! :P Dessutom hjälper det när ja saknar dig att läsa vad du skriver. =)

Onsdagen ska bli sabla mysig ja! Jag ser fram emot bussen där jag kan sova med dig! xD UNDERBART!!! :D:D

2008-05-26 @ 20:33:01
URL: http://www.knepet.blogspot.com
Postat av: mysmonstretlasuerga

mysmysmyspyspyspys...... busspuss jättemysigt. grrrr..... menmen det blir säkert asbra. nu ska jag lägga ner att vara bitter
/la suegra T.L.D

2008-05-26 @ 21:14:43
Postat av: Elin

jag skriver in "fotografering av anjas bröllop" i min to-do-list! kul!

haha. och du är snart ikapp mig din jefel..

2008-05-30 @ 00:24:24
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback