PEDDOJÄVLAR, DÖ!

Jag har skrivit min ena del på psykarbetet. Det handlar om pedofili. det har gått väldigt bra faktiskt. har skrivit en A4 på en och en halvtimma. min powernap var väldigt gottgörande tror jag. även mammas/pappas middag var nog bra för energin. 
nu vill jag promenera med en glass i handen tillsammans med maja men hon verkar väldigt upptagen för hon svarar inte på mitt sms.. dålig stil där! :P

imorgon ska båten äntligen i. fast det är ungefär en helg sent. det har ju varit kanonväder i helgen hade fasen kunnat döda för en tur med båten. aja, värmen kommer nog tillbaka! OPTIMISM.

ha en fin kväll!
pusspuss



Kommentarer
Postat av: maja

jag kollade på tv och mobilen låg på mitt rum, hörde inte. FÖRLÅT!!

2008-05-12 @ 20:31:23
Postat av: Staffan

Jag har precis satt igång med skiten nu. :P Lär väl gå hyffsat lätt att skriva om detta tror jag ändå. Verkar finnas ganska mycket fakta och det är ju trots allt bara drygt 1A4 att skriva. Det kirrar vi svinbra det här anja! :P Bara hoppas att emma kirrar det lika bra. ^^

Postat av: syrran

då vill jag åka båt med dig på måndag eller tisdag.. okej?
puss

2008-05-12 @ 22:58:08
Postat av: Staffan

När kommer tove hem?

Är båten i nu?

När får jag åka båt?

2008-05-13 @ 16:34:52
URL: http://www.knepet.blogspot.com
Postat av: syrran

åh staffan längtar du efter mig? så gulligt. :)

2008-05-13 @ 18:38:55
Postat av: Staffan

Tove: haha klart jag gör!!

2008-05-13 @ 20:12:35
URL: http://www.knepet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback