staffan bara sover

och jag har spring i bena. FY!
nu nät han väl vaknat så tar han mitt godis. bara för att han åt upp sitt igår.
det blev faktiskt en ganska misslyckad kväll igår med.. för sprang vi runt i vasastan och letade pengar i minst en halv timme. sen  när vi väl hittat pengar och godis så köpte vi massor, gott iofs. men iaf när vi kom hem och hade gått en promenad så skulle vi se film. JAG skulle för en ångs skull få bestämma vilken men.. "NEJ, jag vill inte se pirates. Vilken annan film som helst går bra."
och det var tråkigt eftersom jag var så fruktansvärt sugen på at titta på pirater. vi kom överens om att istället se kalle och chokladfabriken men filmjäveln tog sex timmar att ladda ner. det slutade med att vi såg ett avsnitt av sanningens ögonblick och somnade. BLÖ

nu är iaf kalle-filmen nerladdad och staffan har lovat att vi ska se den efter frukost!
nu lägger han sig i min svenska också FYTUSAN sägr jag bara!

puss




(godiset igår kostade 74.50, så ni fattar vilken bluff staffans deff är)

Kommentarer
Postat av: Staffan

Ollon :(

Postat av: syrran

allt blir bra imorgon när vi får ses du och jag.. :)

2008-05-18 @ 14:17:05
Postat av: Staffan

Usch vad jag är jobbig! :( Förlåt älskling! Jag ska gottgöra dig, lovar. :)

2008-05-18 @ 16:20:14
URL: http://www.knepet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback