album och album

Sitter och tittar i ett fotoalbum som sträcker sig från det att jag föddes till mitt fyraårskalas. det är underbart! jag ser ut att må så himla bra, tänk vilken bra uppväxt jag haft egentligen. det är inte alltid man tänker på det och är tacksam men det är jag verkligen just nu. känner mig väldigt lycklig. jag är mätt och lagom pigg, eller ganska trött egentligen. jag har saker att se fram emot. en fredag utan matte, en lördag på krogen en söndag med lussekatter och choklad. tyvärr ska min älskade åka och dricka öl och spela bas med sitt band, men jag ska klara  mig. det är ju bara ett par dygn. anledningen till att jag plockade fram fotoalbumet var från början att jag skulle leta upp ett kort till studentskylten. (japp, jag vet att jag är ute i god tid) men det glömde jag ju rätt snabbt ändå. jag har fått in lite ny (gammal) musik på datorn. mer är påväg. MANU CHAO <3 sjukt nice! nio album till. upptäckte att mycket manu chao-musik har försvunnit, troligen när jag ominstallerade hårddisken. antar att det är sånt man får leva med och nu är det ju på väg att lösas och bli mycket bättre! en av våra kära skolledare var inte nöjd med min planering av projektarbetet, ta dig!

 

god natt 


Kommentarer
Postat av: sofia

lussekatter är sååå gott :) hoppas du får en bra helg sötnos. älskar dig

Postat av: Elin

ehe, vår handledare var inte heller nöjd... hohoho. Vi tycker inte om henne....

2008-11-28 @ 13:33:39
URL: http://belin.blogg.se/
Postat av: majsan

Jag får inte välja kort själv.

Mamma kommer välja något fult kort på mig. haha

2008-11-28 @ 21:38:18
Postat av: Staffan

Hahaha manu chao SUGER! :D

2008-12-03 @ 14:09:51
URL: http://www.knepet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback