Det löser sig, det gör det.

jan var på skolan idag. jag var sen och minns ingenting från föreläsningen. sov till en kvart innan jag skulle varit i skolan. duktigt anja, fast det händer typ aldrig så det gör inte så  mycket. vi dansade på gympan och jag fick megaryck på min svenskalärare. fyfan va arg jag blev. grät och skrek åt staffan, varför måste allting hela tiden gå ut över honom?? ska vara utan honom hela helgen, ska istället spendera den tid jag inte är i ishallen med christian och hans polare och åt tryfflar och lussekatter. sen är det måndag igen. och nästa vecka är det religionsprov och hälsoundersökning. ballt, vi slipper svenskan. det är ju is också så klart.  ice, ice baby.  pacificträningarna är bättre just nu, vet inte varför men det är skönt. ångest kommer jag alltid ha på fredagarna även om timmarna på isen går bra. det är dock inte värt det och det måste jag hålla fast vid. staffan hjälp mig med det. just nu är staffan hos olle och spelar sällskapsspel. dom har det säkert mysigt men jag är hemma och det behöver jag faktiskt verkligen. har drabbats av akut sömnbehov den sista tiden så det är bäst att jag får sova ordentligt i natt så jag kan hålla ögonen öppna imorgon. fast om jag är trött kanske jag kan hålla munnen lite mer stängd och händerna ifrån att slå christian. det är en sån relation vi har, jag slår honom. lite. bara tjejslag som inte gör ont. tror kanske att han tycker att det är lite roligt, han fortsätter ju att retas! och för er som inte vet vem christian är så är det mitt stalkerobjekt och staffans brors bands gitarrist. nog om honom, han är inte alls värd alla dess ord jag redan gett honom :P

nu måste jag nog sova snart. ska trots allt upp klockan nio imorgon, hela två timmars jobb väntar!
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback