juljul

tänk va mycket man har glömt. just nu lyssnar jag igenom 40 låtar från barnprogram. titlar man har glömt minns jag med hjälp av introt. helt underbar känsla att höra musiken till skymningssagor! egentligen skulle jag ladda ner musik till juluppvisningen. men det är påväg, det kommer. det blir bra.drygt en timma kvar bara :P jobbigt att jag måste till ishallen om en halvtimma igen. 

jag var en sväng i skolan och skrev rest på matten idag. men det var banne mig bara trevligt, träffade ju staffan där och OJ va kär jag är just nu! det är helt fantastiskt trevlig men jobbigt eftersom jag är drabbad av TOTAL saknar dygnet runt. det löser sig..

 

jag fryser konstant nu för tiden...


Kommentarer
Postat av: sofia

du får komma hit. alex fixar brasan varje dag så de blir varmt i huset :)

2008-11-11 @ 15:50:21
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig Tisdag! :)

Postat av: maja

jag saknar maja som ler med.

och jag saknar anja.

tack för allt stöd

2008-11-11 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback