latte och latte

fyfan, va stor skillnad det är på latte och latte. slå mig om jag någonsin köper kaffe på 7eleven igen. det smakar varm mjölk med vatten i. fyfan.
vallgatans takeawaylatte är dyrare men jävlans så mycket godare! :D lycka kallas det när man smakar den. dock blir det lite mycket och jag ville mest spy när jag kom fram till staffan.

på tal om staffan så beter han sig som en sexåring som håller på en meningslös hemlighet men som gör mig så dödligt nyfiken att jag håller på att gå under. dessutom kommenterar han andra tjejers bröst. jag hatar det men det verkar han inte han fattat. jävla killar ibland alltså, verkar inte ha mer än sågspån innanför pannbenet.

Kommentarer
Postat av: sofia

giirl power :D saknar dig anja min toppen goa tjej!!

2008-11-04 @ 15:09:58
Postat av: oda

ens pojkvän får inte kommentera andras bröst om dom inte tycker att dom är fula. så är det!

2008-11-04 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback