Nytt inlägg

håller på med en bokanalys till svenskan. varför har jag så jäklans svårt att minnas böcker. läste ut den förra veckan men jag har glömt typ allt. det blir jättesvårt då ju. dessutom har vi ingen värme eller varmvatten hemma idag. fy sjutton. det funkar men det är banne mig kyligt. ska till ishallen en sväng och bli ännu kallare sen med. FUCK THE ICE säger jag bara. jag orkar inte mer nu. det var droppen i fredags. jag vill inte mer! skitskitskit. ska försöka palla lite mer. men fuck fredagarna säger jag bara. ÅNGEST! det är fint väder och jag ska fan i mig stå ut. måste planera juluppvisning med maja med. fuck. det kommer bli en jobbig tid tills jul. många program att komma ihåg för de små barnen, många att hitta på, många att lära ut. FUCK IT! har hittat en del låter till minstingarna som är okej iaf. måste fråga anna också. och anna. det finns alldeles för många anna i klubben. en, två, tre. lätt att det blir missförstånd. JAG VILL BAKA KLADDKAKA! :D kanske ska göra det istället för att plugga eller ha ångest. kan bli gott till lassin ikväll. : )  frågan är bara om jag hinner. måste fixa lunch och hinna äta innan jag ska åka till ishallen. jag hinner nog. HOHOHO!

puss hej


Kommentarer
Postat av: Maja

åh anja!

Fuck allt.

Jag pallar inte heller.

Men typ bara 22 skoldagar kvar!!

Håll ut.

2008-11-18 @ 18:31:10
Postat av: Beatrice

ANJELITEN och MAJALITEN kommer att fixa det galant!!!!

Postat av: anja

jag har bara 19 dagar kvar i skolan! :D

2008-11-18 @ 20:56:52
URL: http://anjavanja.blogg.se/
Postat av: Majsis

bara för att du går på is och typ har chillschema och chilldagar. men du, nästa termin. då jävlar ska ja chilla :P

2008-11-18 @ 21:59:02
Postat av: sofia

skickar massa kramar !!

2008-11-19 @ 15:14:23
Postat av: Staffan

Maja, alla vet att du inte kan chilla. ;) Vem försöker du lura? :D

2008-11-19 @ 16:50:12
URL: http://www.knepet.blogspot.com
Postat av: maja

käften staffan.

håll bara käften

2008-11-21 @ 10:42:34
Postat av: My Josephine

gott med kladdkaka :D

2008-11-27 @ 21:50:34
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback