see the sun

Det börjar kännas jobbigt på allvar. jag fryser konstant. och den lilla tiden jag har över efter skolan och ishall lägger jag på ångest, saknad och tankar. har börjat tänka väldigt mycket på bussen. saknar hela tiden. skriver ibland, sällan. skulle behöva skriva mer. återuppta må bra boken och ta det lite lugnt i huvudet. jag väntar på jullov, väntar på tid. väntar på att du ska få tid så jag ska slippa sakna dig som en jävla idiot, bete mig som en idiot. förlåt för igår till exempel. det får inte bli så. då är det inte konstigt att du inte har tid. längtar till lucia. längtar efter att inte behöva tänka. längtar till lördag, kanske. kanske, får se vad som händer. jag hoppas. det skulle vara så skönt.
solen lyser in på vardagsrumstaket. gult ljus, svagt ljus. längtar tills det vänder, tills det blir ljusare, starkare och jag längtar till sommaren. och innan dess studenten, jäklans va skönt det ska bli. få avsluta detta kapitlet, börja ett nytt. dra från det här rucklet. oj vad jag ska flytta härifrån på en gång och oj va skönt det ska bli!
min längtan efter att hyacinthen ska slå ut, min saknad av dig och min skol/ishallsångest tar för mycket plats i hjärnan. måste leva i nuet. 

 

kram

 


Kommentarer
Postat av: sofia

call me someday if u need someone to talk to eller maila om de känns bättre...snälla. ta hand om dig hjärtat. älskar dej

2008-11-25 @ 19:12:02
Postat av: oda

jag kommer hem snart! då behöver du inte sakna mig mer.. :) :p

2008-11-25 @ 19:40:17
Postat av: oda

jag kommer hem snart och då behöver du inte sakna mig mer. puss

:)

:p

2008-11-25 @ 19:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback